Представництво інтересів Клієнта у податковому спорі

Ситуація

У 2005 році Клієнт отримав кредит у ПАТ «Дельта Банк». Через декілька років матеріальний стан Клієнта погіршився та він не мав можливості вчасно сплачувати відсотки за кредитом, у зв’язку з чим, виникла значна заборгованість перед Банком. У 2015 році Банк та Клієнт досягли взаєморозуміння та між ними було укладено угоду щодо реструктуризації та анулювання частини заборгованості за кредитом.Після укладення угоди, Банком було надіслано повідомлення в податкову інспекцію про прощення боргу. На підставі вказаного повідомлення податковою інспекцією було проведено позапланову невиїзну перевірку та встановлено порушення Клієнтом податкового законодавства, донараховано податкове зобов’язання у розмірі 2 000 000 грн.

Рішення

Вказане рішення податкової інспекції було оскаржено адвокатом DLS Group до Одеського окружного адміністративного суду. Було доведено, що сума, яка була прощена банком Клієнту, не є додатковим благом, у розумінні податкового законодавства, та отримано рішення про скасування податкового-повідомлення, рішення про донарахування податкового зобов’язання.

Результат

Вказана справа була переглянута Одеським апеляційним адміністративним судом. За результатами перегляду рішення суду було залишено в силі.

Замовити дзвінок

Залиште телефон і вас проконсультує фахівець в конкретній галузі та допоможе вирішити питання